20160926

Var en trevlig och otrevlig helg. Albin kom på besök med sin polare Martin. Planen var att gå ut på stadt och kolla Otheas, vilket vi även gjorde. Dock fick jag ett gigantiskt magkatarrsanfall och pallade inte riktigt med. Även att klockan var runt 01 när vi åkte och dom hade inte börjat spela än, så det var något av en liten fail. Men kul med lite häng var det i alla fall. Gårdagen spenderades utan större aktivitet och i morse när jag åkte till jobbet hade jag fortfarande ont i huvudet. Envis värk som intresserar gav med sig trots tabletter så vid lunchtid gav jag upp och åkte hem. På detta har jag även en känsla i kroppen som jag inte riktigt kan avgöra om den beror på att jag mår illa eller om jag är hungrig.. Well förhoppningsvis går det över tills imorgon eller något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0