20161011

Var på ridbanan igår och tränade lite. I början var hon inte alls med mig utan ville mest springa runt. Efter ett tag och med en lite avgalopperad häst gick det bättre. Dock blev hon riktigt riktigt svettig. Hennes päls är inte så lång men ofantligt tät, så efter lite tankeverksamhet bestämde jag mig för att klippa henne. Slutade tidigt och cyklade runt hela staden i jakt på nya skär då jag är lite osäker på om mina skulle palla en hel klippning, och som tur var hittade jag ett par som nog passar med min kinaklippare.

Så efter att ha ätit lite lunch ska jag snart ut och starta klippa det. Hoppas hon är på bra humör idag så jag får till det vid ansiktet och sånt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0