20160314

Så var det måndag igen efter en jättefin födelsedagshelg. Började med sovmorgon och finfrulle hemma. Fick även en trailerkamera av min bästa flickvän. Två kameror dessutom så jag kan ha en i transporten och en bakom, hur bra som helst och jag lär känna mig betydligt säkrare när jag är ute med schizoPaj! Superbra pressy!! Även ett finfint paket som kom från Em med lite guideord och annat gött.
Sen åkte vi mot Göteborg och Kim, Johanna och Emil där det blev en terrängtur på hennes hyresvärd hästar följt av middag som mamma och pappa bjöd på. Apgod vegsmörgåstårta och chokladtårta till efterätt. Sen blev det givetvis mello med tillhörande mustachlek och det var allmänt trevligt. Fick en superfin tavla på Kajsa också som ska få en hedersplats i vårt hus vi förhoppningsvis hittar nångång. Kvällen avslutades runt 0530 efter ett par timmars skönsjungande singstar. En kul kväll. Det riktiga oficiella kalaset får bli sen när vi hittat hus. Lite väl trångt att hitta på något som vi bor nu.. Av mina syskon får jag en vecka av Linas matkasse. Ska bli riktigt kul att testa. Har funderat lite på den tidigare men det har som inte blivit av, men nu så!



Chokladtårtsleftoversvull igår när vi kom hem.

Kommentarer
Postat av: Mor

Bra att det finns tårta till fler dagar för er.
TACK Evve för hjälpen.

Svar: Hon tackar tillbaks :)
Linnea

2016-03-15 @ 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0