20160305

Verkar som att folk inte rider just nu.. Både våran tävlingsträning den 12e och SQHAS påsktävling har blivit inställda pga för få deltagare. Så himla tråkigt. Hade ju sett fram emot dem båda men det går ju tyvärr inte när inga deltagare finns. Nåväl, får hoppas att det är pga för tidigt på säsongen och folk inte riktigt är igång än. Här har det också vart dåligt med ridning på sista tiden, just för att vädret och marken sett ut som det gör. Halt, knöligt och blött. Hade jag haft mig en egen ridbana hade det dock vart annat.. Nåväl. Nu ska jag på promenad med Kenzio i skogen 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hade det varit på rätt sida hade jag kommit. Tycker inte det finns något alls att åka på inom rimligt avstånd :( vet du nån bra sida eller fbgrupp där träningstävlingar o sånt kommer upp?

2016-03-05 @ 12:25:25
URL: http://lapsken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0