20160609

Just det. Kanske dags för en liten uppdatering här också. Vad har hänt på sistone? Vart i Danmark med jobbet vilket var kul  och intressant. Vart i strömsholm på hovslagar sm och stöttat bäste Evve. Pga en överansträngd hand som såg snarlik ut en grapefrukt i form gick det kanske inte så bra som det kunde, men hon är nöjd ändå och det är huvudsaken. Svingött väder var det hela helgen och jag lyckades bränna mig trots solskydd. Kanske bra med något högre än 10.. Ölen var god och folket var trevliga. Förutom den jäveln som snodde tröjan från middagen men men.. 
Imorgon styr vi mot Västerås och Georgeclinic! Ska bli bra det! Var på axvall och tränade lite idag och hon kändes helt ok må jag säga så jag hoppas han blir nöjd. Eller i alla fall inte besviken..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0