20160718

Lördagens känsla var inte riktigt lika bra som fredagens. Hon kändes något mer spänd och jag fick inte riktigt loss hennes vänstersida under värmningen. Men inne på banan kände jag ändå att jag kunde trycka på henne något mer än jag gjorde i fredags och det gick bra, inget flippande. Även att Evve ninjade på läktaren och filmade utan att jag visste att hon var där, och på filmen ser det ändå helt okej ut. Så nästa gång blir det att pusha oss ännu mer, speciellt på volterna!
Slutade i alla fall med en förstaplacering i vår klass på lördagen. Och som sagt, jag är väldigt väldigt nöjd med henne under helgen. Första gången det verkligen kändes som att det blivit någon skillnad och att det jag gör verkar ge resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0