20160715

Så var andra klassen också avklarad och vi är hemma på paus ett par timmar. Första var ju en any bit any age så jag red på tränsbettet, i den här fick jag dock inte det. Hon kändes lite sisådär på framridningen så jag ställde in mig rätt fort på att behöva korrigera henne och nolla oss. Men innan klassen fick vi rida inne på arenan och jag spenderade endel tid i det läskiga hörnet, bara skrittade runt och mutade henne med godis. Vet inte om det var det eller vad som funkade, men ritten gick jättebra! Hon kändes lite spänd, men ändå att hon lyssnade på mig och tryckte inte så hysteriskt så som hon brukar. Pushade inte henne så mycket bara för att hon kändes så pass bra och jag ville hålla kvar den känslan. Babysteps Babysteps! Målet var, som alltid, att ta oss runt och det gjorde vi allt. Gjorde det till och med med en score på 66 så det var jätteroligt! Är verkligen supersuper nöjd med henne idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0