20160226

Har vart så ofantligt trött hela dagen. Man brukar ju som oftast komma igång efter ett tag, men det hände som aldrig idag. Höll på att somna flera gånger kändes det som. Satt vi datorn höll på att somna, stod och packa höll på att somna, satt på möte höll på att somna. Till och med när jag stod upp var det jobbigt. Nåväl. Hade stora planer på att rida idag men jag orkade helt enkelt inte. Efter att ha gjort stallet och gått en vända med Kenzan gick jag in och är fortfarande lika trött. Ett glas vin gör nog saken i och för sig inte direkt bättre, men nått ska man väl få roa sig med. Evve är i Varberg och kommer hem imorgon så då får jag göra precis som jag vill. Imorgon ska jag dock rida, hoppas att livet är lite lättare efter att jag sovit ut ordentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0