20160201

Helt plötsligt blev det visst vinter igen. Totalt snökaos under dagen vilket jag tycker är mindre roligt. Jag vill ha SOMMAR!!!! Eller i alla fall torrt ute. 
Nåväl.. Var westerngala ihelg och det var riktigt roligt. Jag, Evve, Maria, Charlotte och Gabriel hängde. Siiri skulle också med men vart sjuk. 
Söndagen spenderades med att inte göra mycket alls och det var nice. Såna dagar måste man också få ha ibland.
 
Idag har jag däremot vart lite duktigare, Evve har åkt in till stan en vända så jag har haft kvällen för mig själv. Passat på att fixa igång SWRs dator med bokföringsprogrammet och så. Förberett lite inför mötet på torsdag. Dock ingen ridning som sagt med tanke på snöstormen. Och så skulle jag klippa Marc efter jobbet och då försvinner ju det lilla ljuset man har på sig. Men imorgon blir det att åka till ridhus i alla fall så det ska bli kul! 
 
Tror att Kajsa trivs när det är lite svalare ute. Hon har som lite mer energi än vanligt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0