20160812

Får väl säga att det gick bättre än jag trodde. Majoriteten av mönstret var jag väldigt nöjd med, men vissa bitar var riktigt dåliga. Dock var det dom bitarna som var väldigt väldigt tight på banan så jag lägger inte så mycket energi vid det. Även att vi inte ridit bommar på tusen år så. Men Pajs skötte sig ändå riktigt bra, lite stel i vänster. Har vart det tidigare i veckan också utan att jag riktigt fått loss det så jag tror det börjar vara dags för en behandling snart igen
Nå i alla fall slutade jag på en andraplats och är som sagt nöjd. Mest med att hon var klockren på bron, bommarna både galopp och trav och vändningen i boxen. Good horsie


Kommentarer
Postat av: Mor

Grattis till er båda!

Svar: Tack :)
Linnea

2016-08-14 @ 21:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0