20160417

Hej blogg jag lever. Har inte hänt så mycket på sista tiden. Jobbar, tränar, kollar hus, sover och mockar hage. 

Igår var det iaf äntligen dags för årets första tävling. Var planerat att ha den på Jultorp, men tidigare i veckan fick vi veta att dom hade hosta där. Och i dessa kvarkatider vågar man ju inte chansa. Så istället flyttade vi allt till brobacken vilket ju också funkar. 

Jag ställde upp i wr rr och re och Siiri visade henne i showmanship. Är jättenöjd med henne över hela dagen. Var första gången på länge som vi hade en bra känsla. Eller ja första gången ever. 
Kände att jag hade kontakt med henne under ritterna och att hon inte fokuserade på allt annat runt ikring. Dock glömde jag bort att använda mina ben i reiningen, vilket också var den klass som kändes minst bra. Men det berodde mer på dålig ridning än hysterisk häst. Kom hem med två blågula och en blå samt lite sponsorpriser. Även Siiri fick en blågul med sig hem. Dock var ändå känslan den största vinsten! (Hej smörigt uttalande, men så är det) 
Så nu taggar vi inför spring break på torsdag då vi ska va med i en klass! Håller en tumme att jag kommer ihåg att jag har ben att använda och vågar släppa ut henne lite mer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0