20160403

Så har Evve och Kenzo åkt för veckan. Hon åker till England imorgon med skolan så han får vara hos hennes föräldrar. Inte så roligt för honom att vara hos mig eftersom jag inte riktigt kan ha honom med mig på jobbet. När dom åkte har jag i alla fall ridit, bytt däck på transporten, tvättat alla 8 däck, bytte på bilen igår. Planen var även att mocka lite i hagen, men det började som småregna och jag tänkte att då får det faktiskt vänta lite. Istället dammsög jag inne och ska bokföra inför morgondagens styrelsemöte.
Kanske äta lite middag också. Nåväl, lär väl hinna göra massor under veckan tills dom kommer hem igen. Först natten mot torsdag kommer dom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0