20160401

Så skönt med fredag. Har dock inte haft nån fredagskänsla innan jag kom hem. Det kom först när Evve pratade om grilla ikväll vilket vi gjorde, and it was awesome! Men innan vi åt tog jag ut Pajs på ett litet pass. Tränade ökningar och avsaktningar och det ena gick bättre än det andra. Att sakta av enbart för säte och röst tycker hon är alldeles för trist, men mot slutet fick jag en bättre känsla och avslutade med det. Skrittade ut en vända och det gick riktigt bra. Hon brukar ju som sagt vara rätt aktiv, speciellt på hemvägen men idag skötte hon sig riktigt riktigt bra. Och sen så grill på det då. Gött! Ska även bli härligt med en hemma helg, bara jag och Evve. Var väldigt länge sen det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0