20150911

Ny tidsplan! Dom har lyckats jobba in lite tid. Hur bra som helst!!!


Var och besiktigade Pajs tidigare och när jag hade lastat på henne och skulle åka hände en märklig sak. Bilen startade inte! Paniken spred sig i kroppen. Den bara stod och tuggade. Evve är och jobbar och åker hem till uhamn över helgen så jag ringde honom.  Han hade inte tänkt komma hem efter jobbet utan åka bort en sväng och min panik växte. Hade ca 45 min på mig att få igång bilen och åka till axvall för besiktning. Snäll som han var sa han att han skulle komma och hjälpa. Precis när jag lagt på testade jag starta bilen igen och skrek ett par fula ord, vilket ta mig tusan hjälpte! Bilen drog igång och allt var frid och fröjd. Dagen blir som lite bättre allt eftersom 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0