20151119

På lördag ska vi iväg på äventyr. Har anmält mig till en endagsclinic för Lars Åström i Mullsjö och det ska bli kul. Han har ju vart hos George ett år så jag hoppas dom har lite liknande träningsmetoder. Av dom andra jag testat rida för här har såna annorlunda läror och teorier dom går efter jämfört med George och då blir det så svårt att rida för dom. Blir förvirrande både för hästen och mig när det är tvärtemot vad han säger och jag gillar det han säger. Känns logiskt i varför man ska göra på rätt visst sätt. 
Sen envisas ju George med att komma hit och skrika på mig så sällan och ska jag lyckas med något behöver jag bli skriken på rätt mycket oftare, så håll en tumme att dom kör på samma tänk! 
Blir dock mjukstart med två 45 min pass som jag ska dela med Maria. Att rida 2 kostade hälften så mycket och snålheten satte faktiskt i lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0