201511113

Vädret är så himla omotiverande. Från det att jag slutar har jag ca 30-45 min på mig innan det är märkt ute. Idag då jag slutade tidigare behagade det ju sig inte med uppehåll utan ösregn från alla håll och kanter. Önskar så att jag hade ett ridhus eller i alla fall en sketen ridbana med belysning så jag kunde rida de kvällar det inte regnar, vilket vart rätt många hittills i höst. Men som det är nu går det helt enkelt inte. Kolsvart och halt gräs, inte den bästa kombon och tyvärr har jag inte råd att åka till ridhus varje kväll. Eller tid för den delen heller.. Vill hitta en gård typ igår så vi kan anlägga ridbana så livet blir lite lättare. Så som det är nu går det ju liksom inte att hålla på om jag ska komma någonvart


Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

Hade inte din granne en ridbana? Sjukt segt utan! Vi håller på att få ridhus snart, niiice.

Svar: Jo grannen har en, men det är dryga 1 km bort längst en smal kolsvart väg.. inte så kul att gå på med en retardhäst :/
Linnea

2015-11-15 @ 12:12:45
URL: http://granbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0