20150511

Har vart så sjukt trött hela dagen. Helgen var som alltid svårt lärorik och svinjobbig. Har än en gång fått tusen bra tips på vad jag måste tänka på och hur jag ska göra. Även insett att jag kanske inte ska vara så rädd för att rida med sporrar ändå, det gör ju vissa saker betydligt lättare under träningen.  Är bara så rädd för att bli en sån som bara sitter och bankar på hästen med sporren utan att något händer, det vore typ döden. Nåväl. Ska äta en macka sen gå på en liten promenad med Pajs, beta Kajsa 2 minuter och sen tömma resten av sakerna från bilen och transporten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äääsch, är du rädd för att bli en sån kommer du garanterat inte att bli det :)

Svar: Haha jag hoppas det. Har iaf wetflexat mina sporrar...
Linnea

2015-05-13 @ 07:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0