20150324

Så. Tillbaks igen. Har inte orkat eller hunnit skriva på ett par dagar. Men för att dra allt lite kort då..

I söndags var det ju som sagt dressyr som gällde. Är verkligen jättenöjd och stolt över min lilla häst. Jag har full fokus på att komma ihåg mönstret och inte glida ur sadeln så jag kräver inte så mycket av henne. Och vad som är skillnaden på arbetstrav och mellantrav vette tusan. Evve försökte förklara i bilen på väg dit men jag kände att det inte skulle vara någon idé att försöka fokusera på det också. Vi kom oss runt och fick 63% vilket jag är nöjd med. Allt över 60 är godkänt säger Evve så för att vara andra gången vi dressyrar så! Inge sparkar, inge oplanerade byten eller såna saker som hände sist... Jättenöjd med Pajs som sagt, sen får ju jag skärpa till mig massor men det är en sak som är lättare att lösa än rodeopaj.
Nu har nätet lagt av lite men det finns film och det kommer. Håll till godo med en bild så länge


Tycker att dressyrvärlden har en sånt himla smidigt anmälningssystem. Allt via samma program, man får sin starttid och alla resultat sätts ut efteråt. Mycket enkelt istället för alla tusen organisatörer i westernvärlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0