20150307

Dagens pass gick riktigt bra må jag säga. Tänkte träna byten och jag tog tränsbettet dagen till ära. Tänkte att eftersom jag inte kan göra bra byten på en hand, och då jag rider på två händer på stång blir det ofta krig. Mest för att jag lätt kan bli lite hård och statisk i handen. Inte alls bra. Men som sagt, tränsbettet blev det och det var en bra idé. Bytena funkade hur bra som helst. Körde både förvänd till förvänd, förvänd till vanlig och på raka och böjda spår. Hon var superduktig och jag är verkligen stolt över oss båda! Att träna för George är en sån motivator!!


Nöjda och svettiga



Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

Men han george han verkar ju bra, värt att åka för mig som vill åka och lära mig rida? :)

2015-03-08 @ 00:11:12
URL: http://granbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0