20150127

Evve väckte mig strax efter 07. Jag börjar jobba 07. Panikkastade mig upp och i kläder. Evve skulle också upp då så hon kunde ta ut hästarna sa hon. Kastade mig in i bilen, med släpet på. Ska besiktiga det idag så jag kopplade på det igår som tur var. Börjar köra och märker att nått inte är ok. Framaxeln på släpskitet har låst sig. Funkar att backa med, men inte köra fram. Skriker och svär en stund och ena sidan börjar lossa så jag beordrar andra att göra de samma och kör iväg. Känner efter en stund att livet blev lite lättare, och mycket riktigt, alla hjulen rullar. Den har ju ändå stått sen i julas så.. nu sitter jag i alla fall här, utanför besiktningen och väntar på min tur. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0