20150218

Idag blev det ett joggingpass i skogen med Kenzo. Idag var han lite extra dryg och sprang precis framför mig mycket mer än vanligt. Lite jobbigt när man snubblar på honom. Men nu har dom iaf röjt upp dom fällda träden som legat över vägen så det var ju bra. 
Blev ingen ridning dock för det blåser typ semistorm ute. Så har nästan all is smält bort vilket är bra, men det är så soggigt i marken så det lär nog bli rätt mycket värre om jag försöker rida. Men imorgon tänkte jag gå till ridbanan och kanske ridhuset igen på fredag. Vore nice. 

När jag kom hem hade Evve fixat stallet, fyllt halm i hagen, handlat, burit in pellets till Göran och var i full färd med att laga ena dörren till ladan som inte ville bete sig riktigt. Nu lagar jag mat och vi såsar till Heroes. Bra onsdag helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: Ystret

Vi har lite grejer som behövs fixas här också så skicka upp Evelina någon vecka eller två så håller vi henne sysselsatt. Hon verkar himla händig! :)

Svar: Haha nej. Hon är bara min!
Linnea

2015-02-19 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0