20150207

Har precis hämtat hem transporten med det nya fina golvet ilagt. Ny vanlig gummimatta är det också istället för det sprutade gummigolvet som var i tidigare. Känns bättre för då kan jag ju dra ur mattan och låta golvet torka ordentligt. Hade ju lite funderingar på att bara lappa det trasiga hörnet av golvet men bestämde mig för att det är lika att byta allt. Annars hade jag bara gått och väntat på att det ska gå sönder på fler ställen, och Rickard sa att orginalgolvet hade vart blött runt om hela när han tog ut det, så det känns verkligen som rätt beslut. Är ju ändå levande liv som ska åka i den. Passade även på att hämta en bal halm när jag var ute och åkte och nu ska det släpas in i ladan. Fint väder har vi också 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0