20151230

Idag blev det inte en lika lång sovmorgon som igår. Hade faktiskt ställt larm på 10 för att inte sova bort hela dagen. Klev dock inte riktigt upp då utan drog mig en timme. Men det var gött. Sen upp, äta frulle, packa upp julväskan, tvätta, städa och dammsuga sen ut med Paj. Blev en vända i skogen med henne och Kenzo och båda var jätteduktiga. Paj har ju en historia av att stressa upp sig massor och inte kunna stå still eller skritta, men idag var hon riktigt lugn (för att vara Paj alltså). Efter turen lagade jag lite staket dom två gula vandalerna haft sönder, fixade vattnet i hagen och gjorde stallet. 
Även handlat maten inför imorgon och vräkt årets sista pizza. Nu är det bara att komma på vad man ska klä sig i imorgonkväll. Tema fancy 


Balfancy 


Maskeradfancy och überleende 

Måste även göra något med mitt hår... just nu är det väldigt ofancy. Hela min utstrålning är det faktiskt. Men men. Får bli morgonens problem 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0