20150427

Orkade aldrig skriva nå igår. Kom hem runt 20 och var svintrött. Åkte och hämtade pizza och la oss tidigt. 
Gårdagens tävlingar gick ändå rätt bra. Hon kändes inte riktigt lika lugn som i fredags, men betydligt bättre än i lördags. Går ju fortfarande riktigt fort inne på banan men det går åt rätt håll. Jag utgår från mig och Paj och jämfört med tävlingar tidigare så gick det riktigt bra. Ingen rodeo, inga hovar i luften mer än nödvändigt och riktigt fin på framridningen. Jämfört med hur det går hemma har vi ju fortfarande riktigt lång väg kvar men som sagt, vi jobbar på det. Känns i alla fall som att de misstagen jag gjorde med Paj för tre år sedan börjar äntligen repareras. Tur att man lär sig av sina misstag! 



Fick tre rosetter och två plaketter med mig hem. Och eftersom jag är barnsligt förtjust i priser tycker jag det är svin kul heh.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0