20140924

Inatt får hästarna vara ute ändå. Dom fick vara inne natten mot måndag för det var kissväder men igår och idag är det lite bättre. Har dock mesat lite och hade täcke på Paj igår men hon vart svettig när jag ridit och jag vill inte att hon ska dra på sig något när vi ska på georgeclinic om två veckor. Kändes som ett bra beslut ändå för när jag vaknade ösregnade det och täcket kändes som att det skulle börja släppa igenom väta, så innan jag åkte till jobbet plockade jag av det och regnet gav sig ganska fort vilket var skönt. Tacka vet jag kajsapäls, med en sån behöver man aldrig oroa sig.. Tur att en av hästarna i alla fall är 100% ofrusen 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra! När kan jag komma med henne?

2014-09-25 @ 17:05:32
URL: http://granbark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0