20140917

Riktigt dålig bloggapp = inte mycket bloggande. Orkar inte starta datorn knappt nått nuförtiden.. Meeeen, en kort uppdatering då..
 
Idag har jag och Pajs vart och fått laserbehandling. Eller ja, hon fick det, jag fick kolla på. Hon är ju så dum ibland eftersom hon lätt spänner sig på nya platser. Det märktes att hon tyckte att det var skönt, men som att hon ändå inte vågade eller ville slappna av helt fullt ut. Nåväl. Bra att vara ute och åka lite och se nya platser om inte annat. 
 
Nu sitter jag och bråkar med iTunes och min gamla sketna iPhone och försöker få över alla kontakter till den nya telefonen men det verkar ju vara sjukt mycket svårare än vad det egentligen hade behövt vara.. Nåväl..
 
Evve har åkt till Norge idag så jag är ensam till lördag. Är NM som hon ska vara med i och förhoppningsvis regera också, men det tror jag nog att hon kommer att göra. Hon är ju faktiskt rätt bra duktig och det säger jag inte bara för att jag är partisk..
 
Ska äta lite melon och sen gå och lägga mig tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0