20140909

Idag hade vi en praktikant på jobbet. Hon var med oss på labbet hela dagen och då fick hon under en del av dagen lyckan att gå med mig och se vad jag roade mig med. Bitvis gick det rätt bra och så, men bitvis lite sämre eftersom jag knappt själv hade koll på vad jag gjorde, men man kan se det som att jag visade henne hur man inte ska göra ibland och hur man letar efter kärl som man glömt och skriva att man kastat någon timme senare. Alltså hur man skapar lite onödig panik och förvirrar sig själv. Men det löste sig i slutändan i alla fall och ingen större skada var skedd mer än att jag nog var en rätt rörig människa men men. Så kan det gå när man är ny på jobbet
 
Idag fick vi även lunch på Brunnsbo för att fira en som ska gå i pension. Det var gott det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0