20140908

Måndag. Efter jobbet tog jag ut Pajs på ett pass med stången. Måste verkligen börja anstränga mig och lära mig att rida ordentligt på en hand igen. Med Kajsa är det inga problem men hon är ju rätt bra mycket mer förlåtande också.. Nåväl. Känns som att det fungerar rätt bra i skritt och trav, sen blir det lite svårare i galoppen. Får väl skylla på den där högerbogen jag inte riktigt får ordning på på en hand, meeeeen en vacker dag ska jag lära mig! Två Georgeclinics i höst bör även hjälpa..

När jag var klar med Paj gosade jag med Kajsa en stund också. Så hoppade jag upp och lallade runt i hagen en stund, kollade av henne lite och det mesta sitter fortfarande trots att jag bara slängde grimskaftet runt halsen på henne. Halter, vändningar, ryggningar, fattningar, byten och spansk skritt. Söta lilla häst 


Matpaus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0