20141014

Mår lite bättre men fortfarande rätt så kasst. Nåväl. Var ju en hård helg så det kanske inte är så konstigt om man mår som man gör. Försökte träna lite på det vi lärt oss igår men istället för ett trevligt pass gav Paj mig fingret och studsade som aldrig förr. Hon förstod verkligen inte vad jag menade när jag ville samla henne och trycka ut röven.. tillslut, efter ett X antal försök gick det bättre och polletten trillade ner. Efter det gick det rätt så bra faktiskt.  Men jag kan tänka mig att hon också är trött efter helgen.  
Tydligen är Roy van der hoeven här idag och jag har möjlighet att få ett pass ikväll. Är väldigt sugen på det. Red ju för honom i mars och tyckte han var rätt så bra. Får se vilka tider det handlade om och så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0