20141009

Så var det mesta packat och klart för helgen. Det enda som fattas är sadeln och hästen. Är råtaggad på att åka på clinic för George igen men samtidigt lite  nervös över vad han ska säga. Tänk om han inte märker någon skillnad sen i maj. Det vore ju trist med tanke på att jag tränat som ett litet djur. Eller ja, på senaste tiden har jag vart lite slapp. Den här veckan har jag bara ridit en dag. Skulle gjort det idag också men det blev lite impulsåkning till skövde så jag hann aldrig. Slapplongerade henne lite snabbt i alla fall så hon fick röra på sig och det var ju huvudsaken. Men oavsett är jag som sagt taggad på clinic! Imorgon bär det av så fort jag slutat


Är lite orolig över att skydden kanske är lite små ändå.  Dom vill som snurra sig lite... Ska se om någon har ett par medium under helgen jag kan få testa.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0