20141001

Och så dagens sista klass som var reining DM. Vid det här laget var både jag och Pajs rätt trötta, men nöjda så vi var nog rätt avslappnade bådatvå. Att man dessutom skulle trava in gjorde nog Pajs lite extra chill..
Centreringen i spinnen är ju sisådär, men det syns ändå att vi gjort framsteg vilket är huvudsaken. Även här kunde hon stå still vilket verkligen känns asbra. Lite dålig drivning av mig i spinnen så vi fick ett par steg med bakåttänk. Gillar hennes fattningar och den här gången vågade jag släppa henne liiite mer på stora volten.. Babysteps. Bytena satt även lite bättre nu än i WRen trots att jag förberedde henne lite dåligt. Stoppen funkade också bättre nu än i första klassen fast med rollbacksen och vägarna slarvade jag totalt, men det får jag skylla mig själv med.. Även här slutade vi tvåa med 0.5p efter vinnaren, men på ett sätt var det rätt nice för tvåan fick ett presentkort på ridlektion hos Robert Lagergren medans ettan vann ett hos Hokkanen, och henne har jag två lektioner för redan jag måste använda upp. Omväxling förnöjer helt enkelt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0