20141001

Klass tre var reining D. Är verkligen så himla nyttigt att kunna se sina ritter på film för då vet man ju vad man måste göra bättre. En sak jag verkligen måste träna på är att våga släppa henne lite, speciellt på stora volterna. Som det är nu är jag alldeles för rädd för att inte kunna få ner henne vilket gör att jag inte släpper iväg henne något. Blir ingen skillnad i tempo utan bara på storlek. Det är något jag får jobba på helt enkelt. Som vanligt funkar inte stoppen och i spinnen flyter vi iväg hejvilt, men en bra sak här också är att hon faktiskt kan stå still utan protester. Vet att hon alltid vill iväg så fort som möjligt, men tidigare bar det av uppåt också. Lite fel ben och sånt i spinnen men det får vi jobba på med George nästa helg. Tycker även att fattningarna är helt ok.. Här slutade vi tvåa med bara 0.5p efter ettan
 
 
 
 
Varför kvaliteten på filmen är värdelös i början vet jag tyvärr inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0