20141001

 Andra klassen var WR DM. När jag gjorde lite byten på framridningen gick det skitdåligt och vi kom inte alls överens så jag var semipreppad på att gå ner och göra enkla. Men när jag väl fattade galopp inne på banan kändes hon rätt så chill så jag körde på helt enkelt. Det blev lite sent bak så vi fick korsgalopp nått steg i båda bytena, men banan kändes även väldigt smal så jag är rätt nöjd ändå. Även att vi fick +½ på första galoppen! Överlag kändes hon rätt mycket lugnare i den här klassen också vilket ju är skönt. Dock ser avsaktningen från galoppen ut som skit och mina vägar är inte helt 100, men men... I alla fall slutade det med att vi vann hela klassen vilket jag verkligen inte hade trott, men det var ju roligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0