20141001

Så första filmen då... WR D som var dagens första klass, och man ser att hon är lite spänd. Det roliga är att hon dock ser betydligt coolare ut än vad hon känns. Känns som att jag får sitta och hålla järnet i henne för att hon inte ska kasta sig åt alla håll och kanter. Det gör hon ju i och för sig i andra galoppen då hon hittar nått att fjanta för, men det känns ändå som att det var överkomligt med tanke på hur hon kan bete sig...
Kan i alla fall inte säga att jag är nöjd med ritten, och antog att jag nollade mig eftersom hon stannade och hoppade. Tydligen tyckte inte domaren det men som tur var kom vi ändå sist så det påverkade inte någon annan..
En positiv sak är ju att hon i alla fall är väldigt snygg och med inne på banan.. Plus att hon faktiskt kunde stå still i början, bara det är en lite win (ja det gäller att hitta småsaker)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0