20140527

Är heeeelt slut i huvudet. Hade min exjobbsredpvianing idag så nu är det klart. Var lite nervös, men har nog spänt mig ännu mer än vad jag trodde för när jag kom hem var jag som mos i huvudet. Själva redovisningen gick väl ändå rätt ok. Var dock ett par grejer jag missade, så jag är inte helt nöjd, men men..

Nu är det i alla fall ledigt i ett par dagar. Redovisningarna fortsätter på måndag igen. Imorgon är det avslutningspub, och på fredag är det bal!!

Har gosat med hästarna ett tag och lät Kajsa beta lite i en av dom andra hagarna. Blir att flytta över dom lite mer om nån dag


Glad hest


Även Evve har haft sina slutprov nu. Travskoningen igår och ridskoningen och smidet idag, och hon klarade alla så nu är hon färdig! Jätteduktigt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0