20140520

Är trött. Märks verkligen att man inte jobbat ordentligt på länge. Men det var riktigt kul att vara tillbaks igen. Skönt med lite extra cash också, CSN i maj är ju inte den fetaste..
 
Planen var att jag skulle åkt och testat på lite terrängritt idag, men det fick tyvärr ställas in. Kände att det skulle bli lite tight med tid efter jobbet och så har jag börjat lite smått med min pp till redovisningen av exjobbet också. Insåg att det faktiskt är nu på tisdag som det ska redovisas, förutsatt att det inte blir för mycket ändringar i schemat vi fick ut förra veckan.. Enligt det var min tid inne kl 13 på tisdag. Känns bra att få det gjort innan balen, men ändå inte första dagen. Då hinner man kolla lite hur andra redovisar och se om det är något man själv glömt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0