20140518

Blev en promenad i grannens skog. På väg dit måste man gå genom hans gård och idag hade han någon form av barnkalas. Dagen till ära hade han inte bara en, utan två hoppborgar på gården! Mycket spännande. Tyckte Paj också tills vi var mitt emellan dom, då gick det från spännande till livsfarligt! Den lille hästen kastade sig fram i galopp för att undkomma monsterna. Åh bara hon inte hoppar i dammen hann jag tänka, men hon galopperade typ 5 meter för att sedan tvärnita, vända och stirra på mig med en "matteskyndadigdomkommerätauppdig"-blick! Söt hon är ibland den lilla vilden. På vägen tillbaks gick vi på andra sidan dammen. Tänkte att det nog var säkrast så. Dock tänkte jag inte på att man var tvungen att gå över en typ 2,5m lång och 1m bred träbro med staket och allt. Detta var dock noll problem för Pajs


En av dom hästätande monstrerna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0