20140515

Åh vilken lång dag. För ovanlighetens skull. Knappt varit hemma alls utan vart iväg och gjort massor. Har kommit hem för inte så länge sen och dog lite på soffan..
Började dagen med att klippa Henric och Ulrica. Blev en redig makeover på Henric vilket var jättekul! Sen köra Tezz och lite folk till Skövde där bussen till AG går. Dom ska till Gotland över helgen och det hade inte alls varit kul att åka med nej nej.. Passade på att fixa lite grejer inför balen också när jag ändå var i stora staden. Köpte hårfärg och klämmor och så jag inte ser ut som skräp i håret när det är dags att vara fin. Sen iväg till Götene och träffa Maria som jag inte sett sen typ westerngalan förra året. Alltid lika kul att snacka skit. Fick ju även gosa lite med Biggan också och det kan man ju inte klaga på!
Nu ska jag försöka göra något vettigt innan jag helt somnar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!!! Februari va i år, så vida du inte har något annan typ av kalender! ;)

Svar: HAHA! Jag har en kalender, men fan ingen koll :P
Linnea

2014-05-15 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0