20140508

Idag har jag varit väldigt duktig och huslig. Först pluggat på förmiddagen. Känner att det inte alls är långt kvar på diskussionen, och sen är det bara abstract och sammanfattning kvar och det kan man ju kicka på en dag eller så...

Efter det bakade jag bröd och medans det var på jäsning for jag ut och sprang en vända. Intervallade lite för omväxlingsskull vilket var rätt jobbigt. Måste verkligen bättra på min kondis.. Kom hem och fixade lite med brödet och medans det låg på andra jäsningen städade jag. Diskade, dammsög, vek in kläder och tvättade. 
Nu har jag ätit nybakat bröd som blev helt okej gott, och ska fixa lite mer på diskussionen. Tänkte att jag ska försöka vara klar med den till senast måndag. Lär ju dock inte skriva ett ord under helgen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0