20140505

Har vart duktig idag. Suttit ett par timmar och pluggat i skolan med Ellen, sen gått en PW, hem och rida Paj, gulla med Kajsa och sen lagt mig på soffan. 
 
Känner att jag är rätt bra i fas med exjobbet vilket är sjukt skönt! Verkar vara rätt många som känner att dom inte kommit så långt som dom borde. Mitt lär ju inte bli maxat med antal ord utan jag kommer nog hamna på runt 6000 gissar jag. Hittills har jag ungefär 4-5000 användbara, men då är jag inte helt klar med diskussionen riktigt ännu. Och så ska det ju in sammanfattning och abstract och sånt. Men det löser sig. Har till nästa onsdag på mig innan det ska till kritisk vän.. Väntar dock fortfarande på svar från min handledare, skulle fått det förra tisdagen men har fortfarade inte hört något. Får maila igen imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0