20140502

Så ska vi se, vad har hänt sen sist. Det har varit valborg. Den spenderades här hemma, grillandes i vänners sällskap. Några från klassen och några av Evves kompisar kom. Tyvärr var det pissväder, eller ja, rätt kallt i alla fall så vi fick sitta inne under kvällen, men det var rätt trevligt ändå.
 
Igår var vi iväg och hoppade pay and jump. Jag hade med mig dom superba hästskötarna Evve och Elin och det var rätt bra eftersom jag inte verkade ha koll på så mycket. Hade för mig att vi skulle till Falköping, men på vägen dit insåg vi att det faktiskt var till Tidaholm jag anmält mig. Heh. Men det gick bra ändå. Startade 60 och 70 cm och var felfri i båda. Tyckte Pajz skötte sig fint och jag är nöjd med de lilla livet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0