20140502

Riktigt duktiga har vi varit idag! Suttit och pluggat hela dagen, Evve till sitt slutprov och jag skrivit exjobb. Börjat få ordning på diskussionen, organiserat upp lite med rubriker och skrivit klart vissa delar. Totalt ligger jag på runt 3000 ord men mycket är oklart än och jag lär ändå behöva skriva det dubbla gissar jag, men nu känns det ändå som att man har lite mer koll än imorse. 
 
Sen preppade vi middagen genom att göra plättsmet innan vi for ut och sprang. Blev 6 km i Petersburg men det gick rätt segt. En på precis godkänd km-tid skulle jag vilja säga..
Nu håller Evve på att steka plättar och jag förbereder en paj. Ska på grillning till Johanna och Sibban imorgon och vi står för efterrätten så det blir mammas famous jordgubbspaj! Dock med frusna gubbar, men det är ju lite tidigt på året att få tag på färska än.. Well den blir nog god ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0