20140327

Så vad har jag gjort idag egentligen.
Varit i skolan, hållt min presentation, klippt Hanna, sprungit, fixat stall, fixat hästar, fått besök av Manda och Ellen på kaffe, fått snabbesök av Evve på väg ner för årsmöte i Borås och inte så mycket mer än det. Hade tänkt att jag skulle försöka göra projektarbetet helt klart, måste fortfarande få in förslag på hur man kan forska vidare, vilket i och för sig kanske inte känns så svårt... Men det är ju bara det där att göra skitet...
Imorgon ska jag rida Paj, springa, skriva personligt brev, söka jobb och göra klart PAt för idag orkar jag inte. Har lite ont  i huvudet också så jag ligger nog på soffan och gnyr.. Kanske betalar lite räkningar eller nått annat mindre trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0