20140326

Haft skola hela dagen. Eller ja, gick på det sista programnämndsmötet på eftermiddagen. 
På förmiddagen hade vi övningar i coachning. Var mycket svårare än jag trodde eftersom man inte får ge några tips eller råd på hur problemen kan lösas, utan ska guida personen till att komma på lösningar själv. Mycket svårt som sagt..
Efter det gick jag och Ellen på PW. Skönt att röra lite på sig. Har skola imorgon också på förmiddagen så jag funderar på att stanna och springa på Petersburg efter det, går bara på förmiddagen så det hade som vart lite skönt..
 
Nu borde jag fortsätta med powerpointen tills imorgon så allt är klart. Ska ha praktikredovisning,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0