20140320

Idag är det alltså torsdag och balmöte. Ska bli lite kul att träffa folk igen. Har ju som suttit här i skogen ett tag höhö..
Som sagt gjorde jag nästan klart projektarbetet igår. Har ju vetat hela kursen att jag inte skulle göra något förän sista dagarna eftersom jag vet hur jag funkar. Och det är ju inte någon direkt stress ännu heller. Den ska vara inne nästa fredag tror jag, men hela nästa vecka har vi skola så det är som skönt att få det klart nu.
Men ändå, har ju typ haft väldigt mycket tid i den här kursen vilket har vart väldigt skönt efter i höstas. Hade ju en liten tanke på att läsa dubbelt nu på våren också, men ångrar verkligen inte mitt beslut. Speciellt inte efter man pratar med dom som läser DKB, det är helt enkelt ingen kurs för mig. Säkert väldigt intressant, och hade man varit den typen av människa hade man kanske kunnat läsa den och verkligen bara satsat på trea, men riktigt så funkar ju inte jag..
 
Nåväl, ska försöka få klart de sista i PAt nu så det är gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0