20140319

Var faktiskt riktigt duktig idag. Nästan gjort klart hela PAt. Ska bara skriva ihop diskussionen lite mer och skriva en sammanfattning så är det klart. Gick ut och fixade stallet och då hade det slutat regna så det fick bli en PW ikväll ändå. Hade ont i smalbenen lite drygt den första kilometern, men sen släppte det och gick lättare. 
Blev drygt 5 km så knappt 7 kvar den här veckan. Eftersom jag ska in till stan på möte imorgon tänkte jag att jag lika kan svänga förbi petersburg och ta en vända där. Är ju lite roligare där än här i skogen i alla fall. Och om jag är duktig och gör klart PAt imorgon på morgonen så får jag åka till ridhuset på eftermiddagen. Känns som en bra deal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0