20140314

Sådär ja. Då var allt utom pluggandet kvar.
Dagens pass med Paj var lite schizofrent. Bitvis gick hon hur fint som helst, har verkligen börjat få till ryggningarna och hon gjorde fina fattningar, men bitvis stod hon mer på bakbenen än höll sig på marken. Tänkte träna byten på stora serpentiner på långsidan men det tyckte inte hon var någon bra ide just idag. Hon ville som inte ställa sig åt vänster utan det kändes som att hon låste sig. Andra övningar gick bra, men just inte långsidorna. Det slutade med att jag fick lura henne lite och då bytte hon och allt var frid och fröjd.
Blekta lilla fuxsto...
 
Har nyss vart ute och sprungit. Blev 6 km idag och det kändes ändå rätt bra med tanke på att jag inte sprungit utan bara promenerat den sista tiden. Totalt den här veckan har jag lyckats med 18 km. Målet var ju 12 i veckan så jag är nöjd med mig själv. Känns skönt att komma igång igen. Precis när jag kom hem började det regna också, perfect timing!
 
 
 
Nu ska det försökas pluggas lite innan Evve är här så jag kan känna mig 100% nöjd med dagen! Fredag och allt som det är
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

HEJJJAAA!

Svar: Jäh!
Linnea

2014-03-14 @ 17:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0