20140311

Har precis haft den nya kassören för SWR här och överlämnat det sista av grejerna och visat bokföringsprogrammet så nu är jag helt fri! Känns även lite luftigare här inne nu när alla lådor är borta.
Tror jag ska äta lite lunch och sen åka till ridhuset men Pajz. Kan ju vara kul att göra medans det är ljust för en gångs skull. Har även varit duktig och skrivit endel på mitt projektarbete så jag får klappa mig lite på axeln tycker jag. 
La ut lite grejer till försäljning igår, saker som bara ligger som jag inte använder eller kommer att använda, och  idag blev jag av med lite benlindor och transportskydd. Sweet! Har fortfarande en finfin pad om någon vill köpa
 
 
 
Köp köp. Knappt använd padd
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0