20140309

Har haft en sån fin dag idag. 
Sjukt bra väder! Solen sken hela dagen. Det har blåst lite, men ändå vart rätt varma vindar så det var nice
 
 
Började med att ta ett pass med Paj. Tog det lite lugnt, och hon kändes väldigt trött i början. Kom igång lite mer efter en stund. Böjde igenom henne ordentligt och hon kändes ändå väldigt fräsch trots att det blev mycket igår. Fick lite tips på några av Georges spinövningar av Evalill igår som vi testade. Försökte filma också men eftersom det blåste så ramlade telefonen ner hela tiden.. Gick ändå helt ok och vi var båda nöjda när vi avslutade
 
 
Sen blev det Kajsas tur. Hon såg ut som en liten gris och nu när det börjat bli varmt har hon kommit in i fällperioden. Det verkligen sprutar hår från henne bara man råkar kolla på hon..
Tog en tur i skogen och busred lite och hon tyckte det var roligt och sprang på rätt friskt. Fick till och med till en liten bock bland grenarna
 
 
 
 
Går som inte att få nog av min söta lilla tant!
 
 
När jag gjort allt roligt tänkte jag att jag skulle vara lite duktig också och mockade hagen. Gjorde tiotusen bajshögar som jag får plocka ut med traktorn när det känns som att tiden är inne för det.
Nu borde jag gå och hämta in mina stallkläder som ligger i tvättmaskin, innan How I meet Your Mother börjar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0