20140616

Jag är sämst. Jag vet. Förlåt. Än en gång lovar jag försök till bättring..
 
 
 
Well, det som hänt på sistone.. Ihelg var det NSBA-tävling här på Axvall. Jag och Pajs var inte med eftersom hon haft lite semester, men däremot kom Evalill och Shira och rockade!
Är även inne på min andra jobbvecka. Annars händer det inte så mycket. Har dragit igång Paj igen och hittills går det riktigt bra. Idag blev det mycket twotrack. Tog hjälp av ett spö för att kunna komma åt att ge hjälperna lite längre bak. Sjukt drygt att rida med extrasaker i händerna, verkligen inte min grej, men det gick bra. Fick även till ett par rejält fina steg i galoppen!
 
Nu ska jag käka en macka och eventuellt kolla Orange innan jag går och lägger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0